У сучасній освіті відомий доволі широкий спектр інноваційних методик і технологій навчання: ігрові технології, технологія модульного та модульно-розвивального навчання, проєктні технології, технології проблемного навчання, сугестивні технології, школа «діалогу культур», інтерактивні технології, кейс-стаді та інші.
Доцент кафедри міжкультурної комунікації та соціально-гуманітарних дисциплін пані Ірина Холод під час занять із «Ділової іноземної мови» активно використовує групові технології навчання, які передбачають організацію освітнього процесу у формі спілкування між студентами у групах.
Нещодавно у групі ГРС-19 відбулося заняття з англійської мови із використанням методу проєктів – освітньої технології, спрямованої на здобуття професійних навичок у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою. Пані Ірина використовує цей метод із метою формування у майбутніх готельєрів та рестораторів здатності застосовувати знання у практичних ситуаціях, здійснювати комунікаційну діяльність іноземною мовою, логічно аргументувати власну думку, а також формування м’яких навичок ХХІ століття. Яких саме? Уміння виступати привселюдно, тобто навички публічного виступу, проведення презентацій; уміння встановлювати мету, планувати.
Пані Ірина впевнена: «Саме м’які навички відповідають за успішну участь фахівця у робочому процесі, його високу продуктивність. Їх набуття сприятиме виробленню у наших студентів культури мовлення, розбудови ефективної комунікації та формування у них лідерських якостей».
Використання інноваційних підходів до навчання дає змогу студентам розвивавати також і цифрову компетентність, оскільки для виступу на занятті вони підготували та презентували проєктні роботи, використовуючи засоби інформаційних і комунікаційних технологій.
Так, Олена Богун, презентувала проєкт власної справи «My path to owning confectionary». Студентка підготувала презентацію, використовуючи додаток Canva, платформу графічного дизайну, з метою продемонструвати власні роботи та сертифікати, що підтверджують її професійність, а також візуалізувати мрію – власну кондитерську, оскільки Олена уже розпочала реалізацію цієї справи і має надбання.
Тетяна Резнік презентувала проєкт «The way to my SMM business» як ідею розвитку власної SMM компанії, яка буде забезпечувати просування малих та середніх бізнесів засобами соціальних мереж.
Дніпровський гуманітарний університет створює всі умови для освоєння студентами різними сучасними методами та технологіями для опанування майбутньої спеціальності. Ми дбаємо про те, щоб наші випускники формувалися самодостатніми, творчими особистостями.