В останні роки все більшої актуальності набувають методи «навчання через дію». Бізнес-школи пропонують безліч курсів, які побудовані на технології «навчання через дію». Провідні корпорації світу, такі як «Дженерал Моторз», «Амерікан Ейрлайнз», «Ксерокс Корп.», вже багато років використовують ці методи для навчання та розвитку персоналу. Чільне місце ці методи посіли й у вищій освіті, оскільки багаторічний досвід їх застосування під час підготовки фахівців різних напрямів та спеціальностей довів ефективність такого навчання.
Довготривале співробітництво університету з працедавцями отримало нового більш якісного розвитку саме завдяки використанню технології «навчання через дію» під час підготовки фахівців у сфері готельно-ресторанної справи. Новий формат співпраці знайшов своє втілення у проведенні виїзних практичних занять на базі провідних готелів, ресторанів та готельно-ресторанних комплексів міста. І саме кваліфіковані фахівці цих закладів проводили практичні заняття, під час яких студенти виконували функціональні обов’язки різних категорій персоналу підприємств сфери гостинності.
Досить насиченими та цікавими були заняття з навчальної дисципліни «Організація готельного господарства», які проводилися пані Вікторією Чемеринською на базі готельно-ресторанного комплексу «Хутір». Пані Вікторія під час заняття довела студентам, що ця професія потребує поєднання глибоких знань сучасних тенденцій розвитку сфери гостинності та елементарної фізичної витривалості, гострого розуму та розвиненого почуття прекрасного – необхідні якості ресторатора або готельєра. Людина, яка володіє всіма перерахованими рисами, здатна досягти успіху у сфері гостинності.
Максим Рижих, переможець Міжнародних конкурсів барменів, під час проведення занять з навчальної дисципліни «Барна справа» відкрив студентам заочної форми здобуття освіти секрети приготування міцного чорного еспресо, ніжного вершкового рафу, капучино з повітряною пінкою. Кожний з присутніх на занятті зміг власноруч виготовити цей чарівний напій та запропонувати відвідувачам кафе. Багато цікавого про особливості організації сучасного бару, його брендінгу та промоції пан Максим повідав під час занять. Підсумковий контроль студенти складали, показуючи навики роботи за справжньою барною стійкою з усіма необхідними інструментами та устаткуванням, виготовляючи напої та обслуговуючи відвідувачів.
Бажаємо висловити слова вдячності пані Вікторії Чемеринській та пану Максиму Рижих за неймовірні враження та професійний досвід, які отримали студенти під час занять безпосередньо на робочому місці. Сподіваємося, що ще багато таємниць залишилися неозвученими і найближчим часом наші студенти їх дізнаються!