• Приєднуйся:
  •  
12 лип. 2021 р.

У Дніпровському гуманітарному університеті в цьому році вступна кампанія відбувається у звичайному режимі з дотриманням усіх карантинних обмежень.

 

Чому саме ДГУ?

Обираючи заклад освіти, більшість абітурієнтів та їх батьків розраховують на державу та сподіваються, що їх навчання буде оплачене з державного бюджету. Поряд з цим, далеко не всім вдається поступити на бюджет і тоді розглядається можливість навчатися у приватному закладі вищої освіти.

Так чим же відрізняється приватний заклад освіти від державного? Чи відповідають дійсності стереотипи щодо якості освітніх послуг, що надаються у приватних закладах освіти, та рівня контроля результатів навчання студентів у приватних закладах?

Якщо більш детально розглянути проблему недооцінки приватних закладів освіти, то стає очевидним, що причиною її виникнення стали стереотипи, що виникли ще за часів СРСР. Якщо раніше всі були впевнені, що недержавні заклади освіти нестабільні та ненадійні, то тепер ця думка є абсолютно помилковою, оскільки і приватний заклад освіти, і державний, здійснює освітню діяльність відповідно до вимог чинного законодавства в галузі освіти.

Прозорість ведення освітньої, міжнародної, наукової, інноваційної та фінансової діяльності є обов’язковою для кожного закладу освіти, колектив якого зацікавлений у підвищенні його іміджу та позитивній діловій репутації.

Процедури ліцензування та акредитації освітніх програм однакові, як для державних закладів, так й для приватних.

Вимоги щодо професійної майстерності викладацького складу та його наукової діяльності також однакові.

Освітні програми, що реалізуються у закладах освіти незалежно від форм власності, мають відповідати державним Стандартам вищої освіти з певної спеціальності.

Тож, щодо якості освітніх послуг, організації освітнього середовища та професійної майстерності викладачів стереотип про низький її рівень хибний.

Перевагами приватних закладів освіти є їх гнучкість, як в організації навчання, налагодженні міжнародних зав’язків, запровадженні інновацій, так і у ціновій політиці.

Також слід відмітити «камерність» атмосфери в приватному закладі, оскільки невеликий колектив і викладачів, і студентів, дає змогу створювати дійсно унікальне і комфортне освітнє середовище, спрямоване на повне задоволення інтелектуальних та творчих потреб особистості. Велику роль має також і матеріальна база, оскільки без перебільшення можна сказати, що саме вона виступає обличчям приватного закладу.

Приватні заклади мають масу переваг порівняно з державними, але навіть з урахуванням цього, треба уважно підходити до вибору і, в першу чергу, звертати увагу на час існування закладу на ринку освітніх послуг. Правильним рішенням буде обрання закладу освіти, який вже багато років представлений в освітньому середовищі, показує позитивну динаміку розвитку та пишається своїми випускниками.

Нагадуємо строки вступної кампанії:

14 – 16 липня - прийом документів від осіб, які вступають на основі вступних іспитів або творчих конкурсів.

14 – 23 липня - прийом документів від осіб, які вступають за результатами ЗНО, а також по вступних іспитах та творчих конкурсах

14 – 23 липня – проведення творчих конкурсів і вступних іспитів на контракт

17-18 липня – проведення співбесід

до 20 липня – оприлюднення рейтингового списку вступників, рекомендованих до зарахування за результатами співбесіди або за квотою-2

не раніше 10 серпня – оприлюднення рейтингового списку вступників, які вступають на підставі результатів ЗНО та вступних іспитів–за кошти фізичних / юридичних осіб

до 02 серпня - подача документів на зарахування на контракт

11 серпня - зарахування абітурієнтів на контракт

На заочну форму навчання заява подається в електронній формі через особистий електронний кабінет вступника в період з 14 липня по 12 серпня 2021 року.

Ви обираєте – ми поважаємо Ваш вибір!